Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers
i love you so much Amy Mohd

February 3, 2011

Here comes the next..


My baby bestfriend, Love you gemok ;D
Sabby, my laugh monster 
alah alah my skinny baby

Haaa! its already February punya lama tak update blog haha. Okay lah, to shortened my story the whole CNY and holidays Im a bit busy with my Baby Bestfriend Faa and stuff. Dia pun cuti seminngu dah laa belajar kat Uitm sarawak. kejap ja masa rasanya dpt spend time dgn dia plus shes got a new boyf.  Awwh, Im really happy for you sayang.Hm, miss my baby so badly this whole week. Dah la balik kampung kat Kedah then boleh pulak dia transit kat Cameron highlands. Hishhh geramm sgt. hahaha baby baby. Even though me and baby had a big fight but we managed to settle down everything. Alhamdulillah, and and Faa cepat lahh tukar Uitm sini. Rinduuu sgt kat you. Tu laa dulu sibuk sangat nak masuk sarawak tu, sekarang tahu pun nak balik sini rindu i. Yeah, and finally meet up sabby my closest friend in Segi at Pavilion. Ohmaigod that was so fun you know. we're like insane people laughing like crazy. Hahaha, sabby misses your laugh so much.Nasib lah you transfer uitm Melaka, boleh meet up lagi! 

No comments:

Post a Comment